2008-06-22
 14:53:33

Midsommarhelgen är över

Jag var i Enköping på besök hos mina kusiner och vi sov över. Under dagen spelade vi lite fotboll, körde badminton och satt ute. Till lunch åt vi köttbullar, potatis, sill, prinskorv, pastrami (fråga mig inte, pappa kallade det för en annan sorts rostbiff) och massa annat. Till fika hade farmor gjort en himmelsk jordgubbstårta som krympte snabbt. Det förvånade mig inte, haha.
Det blev regn senare på dagen, men surprisingly enough tog det slut rätt fort. Sånt väder har vi ofta nuförtiden. I alla fall så åkte vi hem igår efter att ha övernattat en natt, men en natt skulle ha varit två om inte pappa hade velat ha lite längre sovmorgon idag. Whatever, det kommer flera gånger då vi kan träffa dem också. Jag sov inte alls skönt hos familjen Roos heller, må jag säga. Vi hade blåst upp en madrass som jag och Jesper skulle sova på, men när jag vaknade efter att ha sovit på den ovetandes om vad som hänt, så vaknade jag och kom på mig själv med att sniffa damm. Härligt, någon hade glömt att stänga ventilen så luften gick ur snabbare än vi pumpat upp den. Gick och la mig i soffan istället och sov i kanske en knapp timme innan jag gick upp och åt frukost. Hastigt och lustigt, men efteråt packade vi ihop våra saker och var redo att dra. Jag fick träffa Carolines kille Rasmus i alla fall innan vi åkte, han verkar vara en rätt trevlig kille. Måste bara nämna en rolig sak angående honom, hans bror spelar i Djurgårdens IF (Djurgården gillar vi inte, men det är kul med kända människor) och heter Sebastian Rajalakso. Ni fotbollsfantaster som kanske råkar läsa det här inlägget vet nog vem jag menar.
Sen åkte vi hem, åt lunch och resten av dagen tog jag det bara lugnt.
Anyway, dags att avrunda. Ska kanske träffa Sandra sen men vi får se hur det blir, är lite tveksam till om jag orkar. Ha en bra dag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: