2008-06-28
 13:13:45

Hey there




... här har vi då en annan bild av hur jag brukar se ut på morgonen. Klockan är drygt ett och jag ser väl ungefär ut såhär fortfarande. Tänkte slänga in ett kort inlägg nu på förmiddagen innan jag drar ut på dagens äventyr.
Idag ska jag träffa Fredrik igen och vi ska äntligen dra hem till hans pappa (det känns som att han har bott hos sin mamma i evigheter nu!). Kanske fixa med nya teven och så, men vi får se. Så trött som jag är så tror jag att jag kommer att somna i hans säng. Mohahaha, reserverad i förväg. *fniss*
Det är ju hur som helst lördag i dag, även fast det känns som en helt vanlig dag, och sen imorrn är det söndag. Imorrn har jag inte planerat något än, men jag får se. Det brukar alltid vara så att jag vanligtvis inte har några planer först dagen innan, men sen bestämmer man något med nån vän och det brukar gå rätt fort.
Undrar om Fredrik kommer att gilla deosprayen Axe Dark Temptation?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: