2008-06-27
 19:00:54

Globen - med en överraskande slutknorr...

Hej hopp!
Här har jag varit idag:



... med min lillebror. Vi strosade runt i Globen City och bara kollade i några affärer. Jag hittade äntligen den där Axe-deodoranten "Dark Temptation" som går på reklam nu - ni vet chokladsnubben som går på gatorna, blir biten i häcken och får armen avsliten (kolla här om du inte har sett den; http://www.youtube.com/watch?v=VT64sfNWEbw. HAHA, minns ni den gamla, med tjejen som drar av kläderna på gamlingen? Här är den! http://www.youtube.com/watch?v=27QP6vJf9KM&feature=related). Ja, jag har inte köpt den till mig själv, utan till Fredrik som vill ha den. Jag får även ut lite av det, jag får lukta på den hur mycket jag vill (åh, himmelska tanke).


 "Bom chicka wah-wah..!"

Sen när jag och min bror stod på tunnelbanestationen hör vi helt plötsligt hur någon full idiot går och gapar på en stackars man; "Jävla turkfitta, svara när jag pratar med dig!" (ursäkta orden, men jag återberättar bara vad gubben skrek). Sen när killen bara går ifrån utan att bry sig skriker gubben igen "VA, LYSSNAR DU INTE PÅ MIG? HALLÅ? TURK PÅ BURK!? Men dra hem till ditt jävla hemland istället då!" Det kommer förbi en man som börjar argumentera emot, men gubben ger sig inte, utan vrålar "Ja, du kan också dra åt helvete" och vevar näven i ansiktet på den ingripande mannen. Jag och Jeppe hann inte se så mycket innan vi klev på tuben, men jag gissar att det kan ha hänt mycket mer efter att vi dragit...

Imorrn har jag nog inga planer. Än så länge. Får försöka ringa runt lite, kanske ut och bada om det är fint väder?
Ha en bra kväll! /N



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: