2008-06-26
 20:20:37

Back to Visättra

Jovisst, jag var där idag igen, sist var i förrgår (jag kunde inte hålla mig). Vi åt lite, var ute och gick. Det var skönt. Jag fick även träffa Fredriks mormor, hon var gullig och trevlig, fast jag pratade inte sådär jättemycket med henne. Jag och Fredrik satt och lekte med katten som äntligen fått sitt fasta namn Hugo. Det var kul att träffas, om så ändå bara för ett par timmar. Vid sex gick jag till Flemingsbergs tågstation och väntade på tåget. Missade precis ett tåg, så jag fick vänta på halv sju-tåget. När jag satte mig på tåget satte jag mig omedvetet mittemot en man som satt och sov. Själv skulle jag aldrig kunna sätta mig på ett tåg eller en buss och bara somna. Jag har en känsla av att jag då bara skulle vakna och gå av vid fel station/hållplats. Nej, jag sover hemma istället (eller hos andra, haha).

Igår var jag med Emilie först och främst. Vi träffades, gick ut och solade i parken. Riktigt skönt, faktiskt. Sen drog vi och handlade en bit vattenmelon, drog in till mig och satte oss på min balkong istället. Det blev en heldag med fröken Borenstål. Vi åt lunch inne hos henne, satt där ett tag. Senare på kvällen träffade vi Fredrik, Niklas och Lisa vid Lisebergs bollplan. På kvällen skulle jag och Emilie ha sett film, men Fredrik (hennes Fredrik, alltså) ville att hon skulle sova över hos honom så vi sköt upp filmkvällen.
Imorgon har jag dock inga planer. Jag ska se om Emilie orkar dra upp och sola på morgonen. Enligt vår lilla överenskommelse så ska den som vaknar först och ser solen ute ringa den andre och säga "NU DRAR VI UT OCH SOLAR!". Sen får vi väl se vem av oss som får mest solbränna... haha.

Ja ja. Tänkte dra mig och se på The Simpsons nu, sen blir det bara avslappnat häng hemma tror jag. Ha en bra kväll! :) /N


Sara

Guud villlken tråkig blogg asså ?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: