2008-07-25
 17:00:39

Varma dagar i Stockholm

... som denna, med andra ord. Härligt!
Jag, mamma och pappa satt på Santorini Kolgrill, jag åt en glass och pappa åt lunch, mamma drack Loka. Vi satt egentligen där bara för att hålla pappa sällskap när han åt lunch efter jobbet.
Har precis bokat biljetten till och hem från Gotland nu, kollar priser på telefonen jag vill köpa. Billigaste ligger på två och ett halvt, så det borde man väl satsa på. Pappa säger att det kan bli billigare om en månad eller så, men så länge vill jag inte vänta och hur mycket billigare kan det egentligen bli? Jag vill köpa den INNAN jag fyller år, för jag börjar bli rätt trött på den telefonen jag har nu. Jag blir tokig, båda mina föräldrar vill att jag ska vänta en vecka eller två. Jag har alltid haft så dåligt med tålamod, så jag kommer aldrig kunna vänta så länge. Men jag lär väl få göra det nu. Suck.

Ikväll ska jag ta mig an packningen för en dryg vecka ute på Gotland. Vi ska tydligen måla om ett av deras hus, så jag får packa ner lite slitna och "ofina" kläder. Haha, hur kommer det gå för mig att måla ett hus?
Nej, dags att lägga av. Ska försöka skriva en gång till innan jag åker, men annars hörs vi självklart när jag är hemma igen, nästnästa tisdag, den femte augusti. Ha en grym kväll!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: