2008-07-01
 18:14:45

Sunshine in the rain

Först var det jätteskönt väder ute idag. Jag och Emilie gick ut i parken, åt frukost och solade. Sen gick vi in, åt lunch och gick hem till mig och solade där på min balkong.
Fredrik kom över en stund senare och vi satt därute och bara solade, det var riktigt skönt. Jag har faktiskt blivit jättebrun, det ser lite kul ut vid min bikinilinje där jag är riktigt blek. Äsch, det är ändå ingen som kommer att se den. Förhoppningsvis... (a)
Imorrn hoppas jag på bra väder, för då ska jag och Fredrik åka in till Farsta och fika. Sen på torsdag blir det sola igen på morgonen med Emilie. Vi får se hur brun jag blir efter sommaren...!
Ikväll har jag inga planer på att hitta på något. Kanske bara blir hemma. Det blev ju jättekonstigt väder nu, först på förmiddagen var det riktigt varmt och sol ute, några små moln. Men vid fyra började det regna och då fick vi illa kvickt ta in dynorna på stolarna igen för att de inte skulle bli blöta. Men de hade ju såklart redan hunnit bli blöta så nu ligger de och torkar. Sitter och spelar spel på Facebook; har spelat Marble Lines och nu spelar jag Crystal Caverns, båda går ungefär ut på att samla tre kulor av samma färg i rad så försvinner de. Det sistnämnda är dock mycket mer stressigt då man knappt har någon tid på sig innan spelet är slut. Synd, men det gäller att lära sig.
Strax mat hoppas jag, sen kommer jag att råchilla hela kvällen. Ha en bra kväll!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: