2008-07-22
 21:00:58

Irriterad

Datorn hänger sig lite då och då, men det är väl pappas alla tusentals program på datorn som segar ner den. Jag startade precis om den men det går ju lika segt ändå. Börjar bli tokig snart.
Ännu mer tokig blir jag för att jag inte har något bättre för mig än att sitta här framför datorn. Jag vill ut men det är verkligen ingen hemma. Vissa svarar inte, de flesta är inte hemma. Jag känner mig äckligt instängd, handikappad.
Igår var jag i Visättra igen hos Fredrik. Det var skönt att vi fick träffas igen efter den här långa tiden som har gått. Åtminstone kändes det som om det var länge, men nu ska man väl inte klaga om man har fått ha åtminstone lite kul. Vi värmde pizza i ugnen och satt och pratade, såg på teve och myste lite.

Vi fick hem teven idag som pappa hade beställt. En 50-tummare från Samsung, skitfin. Vi har städat hela huset och gjort om i vardagsrummet lite grann, det ser väl lite stökigt ut med tanke på alla dvdfilmer som står uppradade på golvet, men det löser sig när vi har köpt en ny hylla.
De nya hemtelefonerna har installerats och de är mycket mer finessrika än de gamla. Till exempel får man ställa in egna gulliga ringsignaler, det är en hyfsad färgdisplay och SMS-funktion! Det är väl nästan som en mobiltelefon, haha.
Anyway, dags att pysa ur bloggen nu. Ha en trevlig kväll (som inte jag hade, hmpf)!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: