2008-07-27
 15:09:22

Åker ikväll folks!

Så nu har jag faktiskt äntligen packat klart. Bortsett från tandborsten är jag klar med allt jag bör ha med mig under en vecka, och jag lyckades hålla mig till två väskor, en större för kläder och allt sådant, och sen en lite mindre väska med kudde, påslakan, handdukar och småsaker; typ kortlekar och sådant.
Jag kommer hem igen tisdagen den femte augusti, och det känns som att det kommer bli rätt länge. Men vem vet, så länge jag har kul går tiden fort och sen står man där vid båten igen, fast man ska åka från Visby hem igen. Eller åtminstone till Nynäshamn, därifrån är det en bit. Pappa ska tydligen hämta mig, så jag slipper oroa mig för att åka kommunalt. Yeah, life is so damn good.

Nackdelen med Fredriks landställe är att de bor långt ifrån både Visby och ett bra badställe, tvivlar på att de ens bor nära ett badställe över huvud taget, haha. Men det finns väl andra saker att göra där, troligtvis. Som jag sa förut så ska vi ju måla om ett hus, och gud vet hur det kommer att gå för mig. Jag är ju så kort så jag kan väl måla den allra nedersta delen av huset. Ha ha ha. Livet här nere är däremot inte så jäkla roligt.

Nej, dags att äta något. Åt frukost så himla sent, så nu ska jag fixa lunch. (höhö, tio över tre?)
Ni får ha det så bra här i Stockholm och så hörs vi när jag kommer hem eller så kan ni helt enkelt slå en signal eller skriva ett sms till mobilen. Ni som inte har numret får fråga runt. Ciao bello! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: