2008-12-14
 21:45:18

INGET SKOLJOBB KVAR!

Blev precis klar med radioprogrammet nu efter några timmars strul och velande fram och tillbaka huruvida jag skulle låta i micken. Jag hatar min egen röst så det var lite jobbigt att sitta och lyssna på skiten efteråt. Äsch, hoppas jag får bra betyg i alla fall! Johan lyckades få MVG utan specialeffekter och grejer. Det enda "avancerade" jag gjorde var att tona över mitt snack i låten lite grann, och tvärtom. Så VG borde jag åtminstone få, även om han inte gillar låtarna måste han lyssna på det jag säger. Förresten hade jag och Johan samma ämne, så det borde gå bra (haha).
Igår kväll sov Fredrik över efter en dag med bara snack, chill och film. Vi lagade mat, tacos, senare på kvällen och åt tillsammans med min bror. Sen såg vi film, en thailändsk film och senare gick en dubbad kinesfilm med Jackie Chan i huvudrollen. Vilken vi fortsatte kolla på i sängen, men jag var inte så intresserad i slutet så jag låg och spelade Jewel Quest 2 på Fredriks telefon. Vi somnade efter halv två någon gång och sen vaknade vi imorse runt tolv. Åt gårdagens middag till "lunch" och började sen jobba på radioprogrammen. Själv hade han inte ens börjat skriva manus så det blev mer jobb för honom, än för mig som fick sitta och lära mig grunderna för Audacity, programmet vi använder för att skapa våra härliga radioprogram. Lite småkomplicerat, men jag lyckades till slut, trots att min mikrofon på hörlurarna jag lånade av Janne gjorde det lite svårare. Det låter nämligen som att jag klipper ljudet och misslyckas, fast jag inte gör det en enda gång. Dumt, men jag hoppas han hör ändå.
Anyway, tänkte gå och lägga mig tidigare efter att ha bränt över min radioshow på CD, så vi hörs en annan gång.
Ta hand om er.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: