2008-12-26
 19:59:53

26/12

Julen är slut och alla är nöjda. Speciellt jag, haha. Fick en dator i julklapp, vilket inte var helt väntat. Skitkul i alla fall. I övrigt har jag fått pengar, parfym, smink och lite annat, en mer än lyckad jul med trevligt umgänge i släkten och så. Åkte hem imorse, drog in i duschen och åt lunch. Vid tre kom Fredrik hit och så satt vi och kollade på "Boondocks" som han fått i julklapp. Vi hann se två avsnitt, kolla lite på min dator och sen gick vi ner och åt middag, sen drog han hem och jag bänkade mig framför datorn. Dock inte min egna, som inte har internetuppkoppling än men det ska vi fixa.
Ikväll blir det nog inget mer än att bara sitta hemma antar jag, tror jag ska försöka hitta på något imorgon istället.
Visst är det synd att julen är över?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: