2008-08-21
 20:53:24

Regn ute igen

Usch och fy och blä. Jag gick hela vägen från Östberga hem i regnet, hittar inte min förbannade bussremsa nånstans så det led jag av nu. Min tjocktröja vart ett par kilo tyngre och den har jag nu slängt i smutsen, lika bra att byta. Vi såg på teve i Fredriks rum, eller nja - film. Han har satt upp sin teve på väggen nu så det fick vi inviga. Kul. Sen åt vi klyftpotatis och vitlökssås och höll hans pappa lite sällskap. Sen vid fem ungefär gick vi därifrån i regnet. Han skulle hem till sin mamma och jag skulle, ja - hem. Har ätit middag och så nu, ikväll ska jag ägna någon timme åt teven och sen ska jag ta mig an den engelska deckaren, en uppgift i engelska att läsa en bok och sedan skriva en recension om den.

Annars har dagen inte varit sådär annorlunda jämfört med vanliga skoldagar. Den var skönt kort, vi slutade tio över ett! :) Imorrn har vi temadag, vi börjar nio och slutar tre.
Har inte mycket mer att berätta om, men vi hörs en annan dag. Ha en bra kväll :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: