2008-08-20
 17:16:25

Onsdag

En helt vanlig skoldag idag. Fick faktiskt ett skåp idag, precis under Johanna, precis som för två år sen. Fast nu har vi några hundra nummer högre än sist, och de ligger på ett... lite sämre ställe, fast ändå rätt skönt när man har svenska och SO hos Janne, bara en trappa ner till skåpen. Oftast är det perfekt, det är B-klassens gamla skåp vi har erövrat nu, fast just det spelar nog ingen roll.
Vi hade engelska, matte, So/Sv och avslutade dagen med slöjd vilket man bara ville hoppa av, fast nu när det är sista året kanske man ska börja tänka till lite och kanske inte skaffa sig skolk på betyget...

Imorrn ska jag nog träffa Fredrik tror jag, om han kan. Idag skulle han till läkaren och imorrn... hoppas jag att han inte har glömt att han ska göra något annat så att han måste ställa in "oss" igen. Äh, det fixar sig.
Har spanskauppgiften tills på fredag, men den blir jag klar med ikväll tror jag, det är inte så svårt, det är den där uppgiften där man ska berätta om sig själv. Vad fasen, det är ju bara kul att få prata om sig själv! (haha)
Har inget annat inplanerat ikväll, ska göra mina skoluppgifter och bara slappa tror jag. Läsa boken från engelskan, kanske... åh, suck.
Ha en bra kväll!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: