2008-08-29
 16:50:35

Nathalies Radio... haha.

Idag har jag haft en rätt bra skoldag. I början av dagen kunde jag knappt prata, vilket var rätt jobbigt. Men nu har jag återgått till min hesa kråkröst och det är ju härligt. Nej, jag skojade bara.
Vi började tio över åtta med matte/NO med Martin. Rätt skön lektion ändå faktiskt, han lär bra och han har inga tråkiga lektioner, lite roligare uppgifter att göra också.
Sen hade vi språk, vi läste en text om spöken och grejer. Rubriken löd; "Crees en fantasmas?" vilket betyder, "Tror du på spöken?". Så rädd blev man inte, och jag har aldrig trott på spöken, kommer aldrig att göra det heller. ;)

Anyway. Ikväll har jag ingen aning om jag ska hitta på något - Emilie kanske är hemma? :) Imorrn kanske jag ska sova hos Fredrik men hur vet jag inte (han har ju en enmanssäng, schyst plats man lär få). Vi får se hur det blir med den saken.

Just det, ska berätta lite om en svenskauppgift vi har fått.
Vi ska, med hjälp av ett program som heter Audacity, göra som ett eget radioprogram med 50% musik och 50% snack om ett ämne som berör en själv och som det är meningen att beröra "lyssnarna". Till exempel ska man då inte sitta och älta sorgen efter att Djurgården mosades igår med typ 5-0 eller 4-0, utan kanske ett mer personligt ämne som "ensamhet", vi fick höra på en sådan presentation idag om just ämnet "ensamhet" och det lät jäkligt avancerat. Man får ju hoppas att man klarar av det där.

Tänkte dra mig undan ett tag nu, chilla lite. Ha en bra kväll, så hörs vi. Puss på er.
N.


Sara

Varför har di aldrig bilder på dig själv i bloggen??



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: