2008-08-28
 14:20:58

Kort skoldag!

Jag älskar mina torsdagar i skolan. Bortsett från att vi börjar tio över åtta på morgonen är det bra. Vi har Martin på morgonen i matte/NO och sen har vi So/Sv med Janne, lunch och språk. Sen slutar vi tio över ett, eller som de andra som slutar fem i halv ett. Det är väl ingen större skillnad, det är bara vår spanska som ska ha sista lektionen.
I morse kände jag verkligen inte för att gå upp. Jag sa ju igår kväll att jag skulle försöka sova tidigt. Visst, jag gick och la mig i sängen tio ungefär, men fick sova halv tolv. Tack. Schyst. Pratade med Fredrik i en och en halv timme, jag tänkte knappt på tiden förrän jag började bli trött mot slutet, så vi pratade klart och sen la vi på vid halv tolv, då jag äntligen fick sova. Idag är man då ungefär lika trött som igår, hesare, men med lättare andning genom näsan. Skönt.
Just nu sitter jag hemma hos Fredrik, vi ska ner och handla något att äta på snart och sen ska vi plugga. Jag har min spanskaläxa, och jag tror att Fredrik skulle plugga franska. Kul att vi inte har samma språk...

Borde nog sluta skriva nu så att Fredrik slipper vänta på mig. (a)
Ha en fortsatt bra dag, så hörs vi. Puss på er.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: