2008-08-09
 13:21:39

It's here, it's finally here

Vi beställde min telefon i förrgår vid 16-tiden. Surprisingly kom den hem redan igår, så jag har laddat den, kopierat över alla kontakter, laddat över låtar, bilder och videos och nu är den väl någorlunda okej att använda. Himla härlig telefon, måste jag säga. Skön att skriva SMS med, har en himla massa härliga funktioner och den har dessutom externt minne. Jag tror att jag ska köpa ett nytt minneskort med kanske 2GB på, det jag har nu har hälften av det minnet och det klarar jag mig inte på, det gjorde jag inte på min förra telefon så det lär jag väl inte göra nu heller.
Anyway. Skulle bara skriva ett par snabba rader innan lunch. Har inga planer för dagen direkt, utan det får väl bli som det blir, kanske går ut en sväng om det är fint väder.
Hoppas på en bra dag för både mig och er, puss på er!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: