2008-08-27
 21:30:06

Hey

Jag vet inte varför men de senaste dagarna har jag varit så otroligt trött. Konstant. Jag har bestämt mig för att gå och lägga mig om en timme åtminstone, för att gå upp kvart över sju och ha en jobbig dag i skolan igen. Visserligen slutar vi tidigt, men skola överhuvudtaget när man är trött gör att man vill sätta en kula i tinningen på sig själv.

Idag hade vi glosförhör i engelska. Hoppas att det gick bra, det kändes i alla fall som att det gjorde det. Britt har lovat mig kakor på skolavslutningen om jag lyckas få alla rätt... hahaha. Riktigt bra deal, eller hur?
I alla fall. Det var som vanligt inget speciellt som hände idag i plugget, mest bara vanliga lektioner som man ville somna på. Niklas Lund somnade på SO:n och jävlar vilket skäll han fick av Janne. Undrar om det inte vankas hemringning...?
Jag har varit nära att somna i skolan, skulle kunna göra det på NO:n men aldrig somna på Jannes lektioner. Han ser direkt och då får man skit. Jättekul.
Jag tror att jag ska sova snart, i alla fall gå och lägga mig. Godnatt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: