2008-08-15
 20:09:36

Grattis mamma <3

Idag träffade jag Fredrik och det var meningen att vi skulle till Lisa senare också, men hon mådde inte riktigt bra så vi stannade hos Fredrik istället, lyssnade på lite musik och satt vid datorn ett tag. Sen gick vi ut och gick lite innan han skulle vidare hem mot sin mamma. Jag gick då hem, hade ingenting annat att göra. Vädret är faktiskt jättefint nu idag, och jag hoppas verkligen att det håller i sig till imorrn, då vi ska iväg till Kungsträdgården för årets sista Ung08 och The Voice-festivalen. Imorrn är det The Afterparty såklart, och det börjar 22:30 och slutar vid ett, vilket betyder att det börjar ungefär efter The Voice-festivalen. Bra, så att det inte krockar! Det ska bli riktigt kul att vara där, det kommer att finnas en massa andra aktiviteter där också, så det blir fullt upp hela kvällen antar jag, att gå runt där och kolla.
Kul kul, får verkligen hoppas att det blir bra väder så att kvällen blir värd att minnas.
Mamma fyller år idag, jag och Jesper köpte ett par söta örhängen till henne från Pilgrim. Mer hittade vi inte, tänkte köpa en kopp eller en kudde med "Världens bästa mamma"-motiv, men dessa föremål lyste med sin frånvaro. När stängde de Mique i Farsta, egentligen!?
Äsch, ska inte sitta här och babbla mycket till. Ska dra mig undan ett tag nu, men vi hörs imorrn eller på söndag. Ta hand om er!


Sara

villka ska du med till ung08 festen till? :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: