2008-08-24
 13:20:23

Gone in a few

Hej hopp, sötnos.
Igår under dagen hade jag inget speciellt för mig, satt hemma och umgicks lite med mamma. Pappa och Jesper kommer hem från Holland imorrn så vi får leva livet här hemma en sista dag, men idag ska vi till stan istället.
Igår kväll kom Fredrik över för att sova här. Vi såg på "The Pink Panther strikes again" innan vi somnade. Helkul film, lite överdriven ibland men det är sånt man kan behöva för att få garva lite.
Imorse väckte han mig redan vid katastrofala åtta på morgonen, och jag var knappt vaken när han började gnälla om vatten. Så fick jag gå ut och hämta, medan jag fortfarande halvsov, haha.

Ska dra ner till bussen nu, jag skriver nog mer ikväll. PUSS!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: