2008-08-13
 12:10:39

Fredrik är hemma!

... och han ska komma hit idag. Ska bli så skönt att få träffa honom igen. Visst, det har gått åtta dagar sen vi träffades, men det känns betydligt mer. Vi ska gå och äta på Santorini kolgrill (Eftersom det är onsdag vilket betyder tacobuffé, och Fredrik har inte ätit tacos på över två veckor nu så han tyckte att det passade bra.) och det ska väl bli kul, bortsett från att jag inte gillar personalen där. Det är vår femhundrade dag idag, femhundra dagar sedan vi blev tillsammans och det känns nästan som att säga fem år. Men det känns kul, och jag är glad över att vi varit tillsammans såhär länge.

Jag har precis duschat och fixat mig lite, tänkte skriva lite grann innan han kommer. Vädret utomhus är väl sådär. Molnigt men solen kikar fram kanske någon minut då och då. För några dagar sen lyckades vi få helt klart mot kvällen, men dagen efter vet jag inte varför det inte höll sig. Så är det väl i Sverige, värmen håller inte i sig länge...
Ska nog sluta skriva nu, men jag skriver så fort jag får tillfälle igen.

Ha en bra dag! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: