2008-08-07
 17:12:07

070808

Idag är det fult och bedrövligt väder ute, så det blev inga planer på att dra ut, nej. Skulle ha träffat Johan och Niklas, men de skulle träna gitarr och Johan ville inte tråka ihjäl mig så vi ska ses om någon timme istället. Lika bra kanske, vädret ser nog lite bättre ut nu än vad det gjorde under dagen.
Nej men nu ska jag ta mig härifrån och göra något innan jag blir tokig. Tänkte bara flyga in med ett sista meddelande och det är att vi har beställt telefonen nu! Yes mother, telefonen jag har tjatat så mycket om. Dock hittade vi en hel del blandad kritik, vissa säger att den är skitdålig, vissa säger att den är jättebra. Får hoppas att jag själv tycker att den är bra, för det verkade den vara.
Anyway, ha en bra kväll! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: