2009-09-09
 17:33:16

:)

Hej! Kom hem vid fyra ungefär. Mötte på Jakob på bussterminalen i Liljeholmen, och vi gjorde sällskap på bussen. Pratade om en hel del, mest rörande skolan och scheman. Hihi. Jag har bättre schema än honom. Slutar tidigare de flesta dagar, och börjar tidigare. Så jag är lite skadeglad. Nej, men i alla fall. Det var kul att träffas igen, var ju ett tag sen sist.


Alltså, jag märkte en sak för lite mindre än en timme sen.
Jag var glad. Riktigt glad, alltså. Och då hade jag vart det typ... egentligen hela skoldagen. Men jag la märke till det först för någon timme sen, typ insåg det då. Läskigt. Det är inte ofta man får en sån känsla. Haha!


Ska ner nu, äta rätt snart. Jag hör av mig efteråt, det blev inget vidare kul inlägg den här gången.




Lite halvtaskig bild kanske. Men... tänk om jag också hade en tvilling. Läskigt!


simone

Sött! :)



PUBLICERAT: 2009-09-11, 20:52:32 | URL: http://fattybom.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: