2009-09-30
 12:55:29

090930 - gone by tomorrow

Hej!
Usch, vaknade imorse av att jag ställt klockan en timme för tidigt, klockan 06.00, så jag somnade om och vaknade en timme senare. Men jäklar vad trött jag var.
Höll som vanligt på att somna under tvåtimmarsmatten och vi fick veta resultaten från aritmetikprovet. G i alla fall. Bra! Slippa se de där minustecknen i kanten som jag fått göra sedan åttan. En omväxling med andra ord, mycket skönt.


Enligt Facebook är jag 4% tursam (lucky) idag... nja, tycker jag inte. Höll på att missa bussen imorse men hann springa ikapp den. Dessutom fick jag G på matteprovet (!). Slutar inte så förskräckligt sent, 15.20, och senare idag träffar jag kanske Sarah. Kallas det 96% otur? ;)


Jaha, sista dagen på denna blogg idag då. Det känns inte som det, dock. Kanske ett tecken på att man kommer tillbaka, ingen aning. Äsch! Life goes on.
Ska ta och arbeta lite nu så man får något gjort. I och för sig brände jag redan hjärnan under matten (algebra, ni vet... inte kul någonstans) och borde ha arbetat färdigt för dagen, haha. Men icke sa nicke. Vi hörs sen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: