2009-09-29
 14:43:06

1000

Det var inte så längesen som Amir Akrouti publicerade sitt 4000:e inlägg i sin blogg. Och nu är jag på mitt tusende. I denna blogg i alla fall, i den förra hann jag skriva nästan 200. Äh, det är ingen tävling. Tycker bara att det är lite kul. Tusen inlägg då. Undrar om det är vettiga, konstiga, irriterande, bra, dåliga, meningslösa sådana. Ingen aning. Eftersom det är 100% anpassat efter mig själv kan jag inte vara den som dömer. Det är väl lite blandat, kanske.


Idag slutade vi alltså 11.20 och då drog jag, Simon, Jonte och Alicia iväg och åt på DeeJay's igen. Linus fick någon slags ångest, antar jag, och åt med treorna istället. Kebab är väl inte fel? Okej, två dagar i rad... hehe. Men äsch. Det bränner man bort på idrotten imorgon. Eller kanske inte. Vi ska ju bara köra några lekar. Haha, vad fånigt det låter.


Imorgon efter plugget ska jag dra iväg och fika med Sarah. Det känns som att det var evigheter sen vi sågs. Undrar om det inte är det också? Ska bli kul att ses igen i alla fall!
Uppdaterar lite senare när jag har något vettigt att skriva. Puss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: