2009-09-05
 23:07:18

Dags att ta igen lite sömn

Åhh, underbar match mellan Sverige och Ungern. Började bra, gick skitdåligt mot slutet och sen gör mannen som alla snackar (Zzzzzzlatan) om ett mål. Med fyra sekunder kvar av matchen. Helt otroligt. Man kanske borde tänka om angående vad man tycker om den snubben, hehe.


Så okej. Lite hesare än jag var för en timme sen, men det är okej. Har tänkt sova längre i natt än jag fick sova natten till idag. Måste verkligen sova, så jag orkar med veckan som kommer.
På måndag slutar jag sent, men börjar sent också. Halv elva till fem går jag i skolan då. Tisdag är en kort dag, halv nio till tjugo över elva. På onsdag och torsdag börjar jag och slutar samma tid, sen på fredagen slutar jag en timme tidigare, 14.20. Det ser ut att bli en ganska stabil vecka... förutom måndagen, då. Får bara hoppas att vi slutar tidigare.


Jaha jaha. Vad mer ska jag säga? Nej... har nog inget mer att skriva. Är jättetrött! Så vi hörs imorgon, godnatt! ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: