2009-09-18
 10:57:15

Sagan om mig

God förmiddag! Sitter i skolan och utökar mitt släktträd på MyHeritage... det är rätt kul faktiskt. Försöker samtidigt komma på något mer jag kan skriva i "sagan om mig", själva berättelsen om hur släkten växte fram tills då jag föddes. Jag har som tidigare sagt skrivit en dryg A4... Ellinor sa visserligen att det räckte med en A4, men jag känner att jag skulle kunna få fram mer. Speciellt om släkten på pappas sida, där har jag inte skrivit någonting men eftersom jag ska fokusera geografiskt på Thailand kanske man kan skippa den delen av släktträdet. Även om det känns lite taskigt.


Idag slutar jag 14.20 och ska träffa Sandra en snabbis för att få tillbaka lite pengar. Sen ska jag... göra något som faller mig i smaken. Får se vad jag gör, helt enkelt. Vi hörs senare, ha en bra dag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: