2009-09-23
 12:53:51

Goodlife

Hej!
Ni kan nog nästan gissa vad jag gör just nu (dvs. sitter i skolan). Försöker få fram nya idéer till geografin, men det står still. Det finns en risk att jag, så dum som jag kan vara, börjar utveckla grejen till någon slags resebroschyr. Berättar om resmål, vad som finns att göra m.m. Ja, jag höll på att göra det i fredags. Kul.


Slutar nästan halv fyra idag, men jag kan nog hålla ut. Det var jobbigast imorse under 100-minutersmatten då jag höll på att somna som vanligt. Nu har vi börjat med mitt hatområde i matematiken; algebra och ekvationer. Ångest, yes. Även ångest angående matteprovet som vi får tillbaka i nästa vecka. Gah. Matten förstör verkligen min skolgång. Varför har jag nytta av matte som inte kommer att hålla på med siffror när jag blir äldre, utan endast bokstäver? Inte direkt som att jag sätter mig och skriver för en matematisk tidning, eller skriver en bok, "Math For Dummies". Haha, det vore något.


Jaha jaha. Sandra har äntligen fått tillbaka telefonen - lättnad. Man får faktiskt abstinens när man inte har smsat med henne på några dagar. Det blir som en slags tomhet. Men nu är det tillbaka till det normala igen. Skönt det.
Vilka var det förresten som såg Andra Avenyn igår kväll?! Gah, bra avsnitt. Mycket bra saker som hände, jag är faktiskt lite skadeglad... hihi. Mer säger jag inte! ;)


Vi hörs när jag är hemma igen. Se, jag lyckas skriva rätt lånag inlägg ibland. Är på rätt bra humör nu så det kanske är därför. I alla fall... vi hörs. Puss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: