2009-09-07
 22:14:04

Falsk sanning - falskt beteende

Okej. Bara för att lägga mig i lite snabbt, angående det där om att lägga ut Paulina Danielssons telefonnummer på bloggen. Tycker jag att det är dumt att göra så?
Det är väl självklart! Hur mycket man än hatar en person ska man aldrig gå så långt att man lägger upp någon annans mobiltelefonnummer.
Hur mycket jag än bråkar med någon, hur arg, besviken och ledsen jag än kan vara på någon annan, så går jag inte så långt. Jag har gjort det tidigare, men lärt mig av mina misstag. Alla dessa skvallerbloggare borde göra samma sak. Sluta hacka ner på folk.


För det verkar ju vara det nya modet att provocera. Detta är nog deras sätt att provocera, liksom det är Kissies sätt att provocera genom att skriva elaka saker om folk. Till och med dem som håller hennes blogg vid liv - läsarna. Okej, hon må ha gått för långt många gånger när hon verkligen tagit sig alla friheter. Och det är ju självklart att jag inte gillar det heller. Men just nu valde jag att fokusera på bloggen Falsk sanning. Det är väldigt dumt att göra på det här sättet för att "hämnas". Och jag förstår att Paulina rasande skrev mejl till er och kommenterade i er blogg. Självklart. Det är ju hennes mobilnummer ni har gett ut till ungefär alla som kommer åt internet och läser bloggar.


Jaha jaha. Så när ska folk lära sig att man inte kommer långt med att provocera, egentligen?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: