2009-09-27
 14:01:44

Årets Idol är årets fiasko

Fy fan! Ser ni på det? Jag tänker då redan sluta se på skiten. För det är verkligen en flopp.
Ingen är sådär wow-bra, alla är bara medelmåttor eller bottendåliga. Se på den där tjejen vars namn jag aldrig kommer på. I alla fall... den här tjejen.




Allvarligt! Värre än såhär kan det ju inte bli, faktiskt. Jag undrar vad hon gör i tävlingen fortfarande. Hon är en liten fjortis på sexton år (jag skäms över att vara så gammal jag med... när man faktiskt beter sig mognare än henne) och hon kan inte sjunga! Det kan ingen i Idol! Jag tyckte att Jon var bra i början, men det är han inte längre.
Hade bland annat min kusin och Emilie fått komma med, då hade det låtit helt annorlunda. Där har vi topp tre. Jag skojar inte.


De är ju i alla fall bättre än årets deltagare som kom med...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: