2009-05-05
 17:27:59

Nationella prov

Tjena.
Det nationella provet i matte gick inte så bra, men som vanligt, jag hoppas på godkänt. Fick även veta mitt slutbetyg i engelska NP; det blev en nia, eller MVG-. Ahhh... så nära. Men jävligt bra. Hade faktiskt förväntat mig en åtta (VG), så bättre blev det.

Kom hem strax innan fyra, sitter och tar det lite lugnt nu. Imorrn är det Operation Dagsverke och jag ska städa hela huset. Tvåhundra kronor är rekommenderad inbetalning för privata tjänster (MISSTOLKA INTE MIG NU, jag menar typ hushållsnära tjänster; städning, diskning, trädgårdsarbete...) och fyrahundra för jobb på företag. Synd att man inte fick ett sådant, då kanske man hade fått egen lön också! ;)

Det blev ett lite kort inlägg nu men kompenserar mer än gärna senare. Ha en trevlig kväll!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: