2009-05-06
 22:15:10

Fortfarande bara onsdag

Ohlala. Mitt rum ser snyggare ut än igår! (Jag har ju städat här hemma hela dagen.)
Jag borde vara trött men det är jag inte. Ska upp imorgon och återvända till skolan, det känns som att den här dagen hette lördag eller söndag faktiskt, så därför kommer det kännas konstigt att gå till skolan imorrn.

Gah. Vi har idrott/hälsa på morgonen. Jag minns inte vem det var som skulle ha lektion men jag hoppas bara att den inte blir alltför ansträngande. Brysselkålen kommer hem imorgon också! F smsade och sa att de åker hem imorgon bitti, han smög även in tre fina ord som värmde; jag saknar dig. Mmm, ska bli skönt att träffa honom igen.
Tänkte dra till honom efter skolan, då är han ju säkerligen hemma eftersom det tar drygt tre timmar att åka hem. Imorgon slutar vi tidigt också. Perfekt!

Imorrn är det torsdag, 7/5, och näst sista dagen för inlämning av SO:n. Och imorrn är det en vecka kvar tills jag ska hålla tal inför klassen. Panik! Jag är inte på långa vägar klar med talet, dock ligger jag bättre till med SO:n *sucka av lättnad*. Det är skönt att man kommit längre i en uppgift i ett ämne man inte har de bästa betygen i, än att man ligger långt före i ämnet man älskar och har toppbetyg i.
Nåja, tänkte jobba vidare lite smått innan jag somnar. Hoppas ni hade en bra dag, godnatt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: