2009-03-30
 15:16:48

Fel fel fel

Jag gick hem vid halv tolv idag, gav upp för jag höll delvis på att somna, dels spy av smärta, i skolan. Så för att bespara alla detta gick jag hem. Ni tjejer/kvinnor därute vet nog vad för smärta jag snackar om. Usch, jag trodde verkligen att jag skulle dö när jag satt och väntade på bussen. Jag bor med tio minuters gångavstånd från skolan, ändå tar jag bussen. Förstå vilken smärta man får utstå en gång i månaden. Inte undra på att många brudar byter kön senare i livet...

Vet ni, jag tänkte köpa mig en datorväska till min bärbara snygging. Vet inte riktigt vilken färg jag vill ha, antingen så att den är matchande svart eller att jag bryter av helt med någon söt rosa färg eller en vit väska. Har faktiskt ingen aning än, men det är inte så bråttom heller. Ska sociala mig lite, fika med Emilie snart. Ha en bra eftermiddag!


Anonym

fika........hhahahahha ofta du ens hade ont från början o går hem från skolan o sen FIKA????jahaja det ska bli kul o berätta för janne!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: