2009-03-21
 23:54:34

Don't go wasting your emotions, Lay ALL your love on me...

Vet ni, jag hittar så många låtar jag inte kan lyssna på utan att tänka på honom. Självklart börjar det med "våra" låtar.

1. Ooh Aah - Grits
2. Milla & Mark - FejkeN
3. Right here waiting - Richard Marx
4. Always - Bon Jovi

Och sen låtar som bara påminner om kärlek, och om honom.

5. YOU AND ME - Uniting Nations
6. WHERE IS THE LOVE - Black Eyed Peas
7. LOVE IS GONE - David Guetta (Bra frågeställning. -Where is the love? -The love is gone...)
8. Hope and Glory - Måns Zelmerlöw

För er som inte förstår varför jag tänker på honom när jag hör den sistnämnda låten, ska jag förklara det här.

"I'll be standing for hope and glory
I'll be fighting for my love story
I'll be standing for hope and glory, now
All the battles I lost, and the battles I won
This will be the one,
This wil be the one
"



Här är dock en sång för alla kärleksfulla och Mario Kart-älskande människor därute.
Det är en kille som har skrivit en sång i Mario Kart-tema, men som en kärlekssång istället. Lyssna!
(Själv höll jag på att gråta på fläcken alldeles nyss, så rolig och vacker låt)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: