2009-06-17
 18:37:36

Videobloggaren Nathalie?

Bloggen verkar för i övrigt rulla igång som vanligt nu. Skönt. Jag vågar inte riktigt skriva långa inlägg nu, av rädsla för att de försvinner. Kanske kan kopiera texten istället och spara till en annan gång... men det blir ju lite fel beroende på vad man skriver om, hehe.
Varje gång jag försökt skriva om videobloggande försvinner inlägget. Nej, inte att lägga upp ett videoinlägg, utan jag skriver om videobloggande. Undrar hur det skulle se ut om jag videobloggade. "Hej. Ska träffa lite folk idag. Det blir väl det gamla vanliga gänget. Solen skiner. Jag är glad. Ha en bra dag." Nja, inte så poppis kanske.
Jämför texten ovan, låtsas att jag nu hade ett videoinlägg uppe, jämför detta med typ Kissie eller Paulina Danielsson (fröken fjortis som kallar sig Paow... när ska hon växa upp?). Jag lär nog inte säga "eh" lika mycket som dem, lär vara lite mer seriös och ändå... definitivt mycket tråkigare. Min vardag är inte så kul. Roligare under sommarloven. Nej, videobloggandet ligger fortfarande i min Kanske-mapp.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: