2009-07-28
 13:48:22

Ångest igen

Åh nej åh nej åh nej åh fan. Augusti närmar sig. Ångesten närmar sig. Herregud! Jag börjar gymnasiet! Kunde jag verkligen komma så långt? Ska jag vara ärlig trodde jag att jag skulle behöva gå om en klass. Eller något. Men det var jävla tur att jag slapp. Eller?! Jag är inte säker längre. Det kanske hade varit skönt att få förbereda sig ett år extra.


28/7. Räknar man med idag är det fyra dagar kvar på juli. Sommarmånaden som inte riktigt blev en sommarmånad, snarare en halv. Eller mindre? Man blev ju besviken i alla fall.
Känns inte som jag fått gjort många saker under lovet som jag räknat med. Sommarjobb blev ju uteslutet. Kände att jag skulle klara mig ändå, och det gjorde jag, eftersom jag vanligtvis inte är en sån där shoppingmänniska. Nuförtiden tappar jag lusten till att shoppa så fort jag ser kläder. Något är fel på mig. Jag älskar ju kläder.


I alla fall. Som ni säkert har märkt, nu och om inte tidigare, är jag riktigt sjukt nervös inför skolstarten och de första veckorna. Det är inte långt kvar tills vi börjar. Ungefär tre veckor. Och innan dess måste jag ringa Sjöängsskolan och be att få hemskickat mina betyg... Pinsamt! "Fan vad slarvig du är." "Ja... Jag vet." (ynklig röst)


Nej, ska försöka tänka på annat nu. Ha en fin dag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: