2009-07-30
 21:50:05

Myskväll hemma

God kväll!
Idag gick jag och mamma ut i parken efter att pappa och Jeppe åkte till något ställe innan de åkte vidare till Danmark. Vi hann vara i parken i max en kvart, sen ringde pappa och sa att de glömt adressen vart de skulle, så vi fick gå hem och kolla det. Klantigt, haha. Men innan vi gick hem renplockade vi ett träd med körsbär, eller vad det nu var för bär. Goda var de i alla fall. :)


Just nu har jag och mamma en myskväll för oss själva, äter en massa snacks och ser på teve. Skulle egentligen ha träffat Sandra men jag tyckte det vore taskigt att lämna mamma själv, så vi träffas imorgon kväll istället.
Hade inte så mycket mer att berätta men jag hör av mig senare eller imorgon.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: