2009-07-28
 02:03:28

Kändisskapets baksida?

Tja. Så kvällens/nattens sista inlägg blir väl nu... är skittrött men jag vet (och säkert ni också nuförtiden, hehe) att jag inte kommer somna direkt. Tar väl ett tag. Dessutom är jag hungrig.
Och jag hatar att gå och lägga mig hungrig! Men jag har inget val... för vi har verkligen ingenting att äta hemma. Drack en kopp choklad jag värmde på spisen för två timmar sen ungefär, då blev jag mätt för stunden (och varm... Det sägs att man somnar bättre om man dricker något varmt innan man somnar. Förslagsvis då inte kaffe, för det är ju känt för att ge motsatt effekt.), men nu är jag hungrig igen, och magen påminner mig helatiden genom att brumma och kurra. Kul.


20 unika läsare idag. Woho. Och en hel del kommentarer börjar strömma in. Fan vad kul! Fortsätt skriva kommentarer, jag gillar det. Då känns det mer som att folk läser bloggen och inte bara bläddrar ner till sista inlägget. Snällt att ge mig en unik träff, visserligen. Haha.
Okej, 20 unika läsare är väl inte sådär jättemycket. Såg till exempel på Kenzas blogg att hon haft ungefär 65.000 unika läsare idag (och en av dem är jag, haha). Visst, man kanske inte ska jämföra sig med en av Sveriges största bloggar. Jag som är en på dryga miljonen, om inte mer. Haha, vore inte det något - att äga Sveriges största blogg. Nej, så känd skulle jag inte vilja bli, se mig själv i tidningen och läsa en massa skumma rykten om mig själv.

Nej, aldrig. Johnny Depp till exempel ser aldrig filmer med sig själv i en av rollerna. Daniel Radcliffe läser inga recensioner av hans filmer (då mestadels Harry Potter, såklart. Undrar om man inte tröttnar efter nästan tio år i filmbranschen, innan man fyllt 20?). Men det beror väl på från person till person. Alex Schulman älskar ju att läsa kritik mot sig själv. Det ger honom någon slags kick. Och Carolina Gynning lägger ner bloggen. För att sedan starta en ny.


Ja, tydligen tampas man med kändisskapet på olika sätt. Gillar det, hatar det. Visst, fine - men är man med i leken får man leken tåla. Till en viss gräns.


Okej. Nu ska jag sova. Typ. Försöka, i alla fall. Hoppas ni hade en bra dag! Godnatt. ♥


Nathalie

Råkade trilla in på din blogg och blev sjukt förvånad över att du ska börja sam/media och dessutom heter Nathalie. Samma linje som jag går, fast i Värmland, haha!



PUBLICERAT: 2009-07-28, 13:40:23 | URL: http://jamo.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: