2009-07-31
 19:15:50

Chloé, where are you?

Hej! Kom hem för ett litet tag sen, jag träffade mamma i Slussen strax efter tre. Vi gick runt och kollade i en del affärer, drn helt plötsligt fick jag ont i ryggen och det kändes som att jag skulle svimma. Ryssen är på väg, eller så kan man väl säga att det börjar bli lingonsäsong. I alla fall, jag ser inte fram emot det.


Köpte ingenting i stan, men jag hade siktet inställt på en kalender för 09/10 och en ny plånbok som vore bra nu inför skolstart. Hatar min nuvarande plånbok, i den kan jag inte ha någonting utan att den öppnas av sig själv. Det är ett sånt där metallfodral eller vad man ska säga, med ett lock bara som man trycker igen. Värdelöst. Dags för en riktig plånbok.
Jag hade en skitsnygg plånbok förut, i märket Chloe, som matchade min väska också. Såhär såg den ut!




Ja, jag är väldigt besviken över att jag inte hittar denna. Jag får väl leta lite till och se om jag hittar den.
Snart är det dags för käk, sen kommer Sandra hit. Hörs senare!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: