2009-07-21
 12:48:40

21/7-2009

Hallå hallå. Jo jag lyckades ta mig upp innan ett nu. Haha. Måste börja sova tidigare också, låg och chattade lite på msn, Facebook och liknande fram tills klockan var strax vid tre, sen tvingade jag mig själv att sova.
Så vad händer idag då? Ingenting. Jo, klart det händer något. Ringde/väckte? Sandra nyss och stämde träff i stan, det var ett bra tag sen vi sågs så man har lite snack att ta igen. Någonstans i stan ska vi ses, sätta oss på något fik och bara snacka skit som vi är experter på att göra. Hehe.

Så nu när alla andra är bortresta får man väl göra det bästa av situationen och umgås med de få guldklimpar som finns kvar. Få se nu.
Lisa är i Holland, Elin är antingen i Skåne eller någonting, minns inte riktigt. Fredrik är på Gotland. Emilie... är inte hon hemma nu? Vet inte riktigt där heller, måste höra mig för. Johan är i Frankrike eller Halmstad. Armin är i Bosnien (surprise!). Antonia är i Grekland... vad mer behöver jag säga? Det är som en upptagen toalett, man håller på att spricka och står i kö alldeles för länge.

Nej, ska ta och fixa mig lite. Ha en fin dag så hörs vi sen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: