2009-02-16
 20:44:52

Last night

Det händer ganska mycket under dagarna, men man vet liksom inte hur man ska få ner det i skrift.
Och jag som älskar att skriva. Är inte det lite ironiskt?

Jag har ont i mina käkar för jag tuggar tuggummi hela dagarna, men det är väl som ett slags "sluta-äta-så-överdrivet-mycket"-medel för mig. För om jag är rastlös så äter jag, vilket inte är bra om jag nu inte är hungrig. Pinsamt, men så är det. Så jag sitter och knaprar tuggummi istället... inte för att det är så jättemycket bättre med alla sötningsmedel och sånt, men det är i alla fall bättre än fet äcklig mat. Visst?

Ska gå ner och sociala mig lite med mamma, det är sista kvällen vi är ensamma brudar i huset innan pappa och Jesper kommer hem imorrn kväll från det kalla Polen. Idag hade de tydligen varit på studiebesök vid ett gammalt koncentrationsläger... undrar hur det måste ha sett ut där. Får man väl fråga imorrn kväll om man är uppe så sent som de kommer hem. Ha en trevlig kväll!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: