2009-02-15
 00:43:04

Kvällsmys

Träffade Fredrik idag, vi lagade en sen lunch som bestod av fläskfilé, klyftpotatis och sås. Efterrätt blev en Almondy Daim-tårta, det blev en rätt påkostad Alla Hjärtans Dag-lunch. Som egentligen var planerad som en middag, men eftersom Fredrik inte fick stanna längre än till fem så bestämde vi oss för en lunch som lite hastigt och lustigt efter många problem blev senare än vi tänkt.
Men mysigt blev det i alla fall. Vi hann se lite film och mysa innan han drog också, så helt dumt var det ju inte. Fredrik hade gärna fått sova över om det nu inte vore för hans mamma (Lisa, sluta skratta nu.. ;) ) och hennes förskräckligt strikta regler. Nåja, bättre det här än ingenting, eller hur!

Dags att sova snart kanske, måste upp tidigt för att fixa mig, vi ska åka till Caroline och fira att hon blev arton igår, det är stort det! För att fira det med sina polare gick hon självklart ut på krogen. Mer om det får man väl höra imorgon antar jag. :)
Så nu är det nog strax dags att krypa ner under täcket och sova. Tänker lite på hur pappa och Jesper måste ha det i Polen nu, de har ju knappast kommit till ett bättre land än Sverige, där är det om möjligt kallare än här! Stackare. Men på tisdag är de hemma igen och jag kan tänka mig att de lär vara glada över att det är aningen varmare här hemma.

Se på mig, jag börjar dra igång ett nytt ämne när jag egentligen ska sova. Vad f-n, det går inte att få stopp på idémaskinen i huvudet nu tydligen. Funkar bäst på natten antar jag. Säger godnatt nu då, innan jag börjar med något nytt...


Lisa

HAHAHAHAHA, JAG DÖR... xD

<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: