2009-08-25
 14:06:25

You've ruined my life

Hej igen. Internetanslutningen krånglade, så jag fick vänta någon timme med att börja blogga. Det händer alltid med ComHem. Hör inte mycket om alla andra, t.ex. Telia eller Bredbandsbolaget. Vi borde byta. Vi har ju allt hos ComHem; telefoni, bredband och tv. Dumt egentligen när hela ComHem ligger nere, så blir man isolerad på mindre än två sekunder. All kommunikation bara försvinner. Läskigt.


I alla fall. Slutade alltså elva idag, rätt skönt. Men jag lunchade med Alicia, Simon och Linus innan jag begav mig på bussen. Vi käkade på restaurangen längst nere i byggnaden vid namn Lövholmen, jag och Alicia valde potatisbullar medan killarna tog mexikanska köttbullar i tomatsås med ris. Ganska skum mat idag, men tydligen var kycklingen också bra, enligt Simon som hämtade mat två gånger, två olika maträtter. Snacka om hungrig. Sen gick vi alltså gemensamt till tunnelbanan/tvärbanan/bussterminalen och skildes åt där.


Åkte till Sjöängsskolan för att hälsa på, men jag hittade tyvärr ingen lärare som man velat hälsa på, t.ex. Janne och Martin. Migge däremot, som jobbar i cafeterian, stod jag och pratade med ett tag. Så det var kanske inte helt bortkastat ändå! Får ta mig dit någon annan dag och vid en annan tidpunkt, kom ju dit vid lunch ungefär så då har väl inte alla tid heller. Ska se vad jag hittar på nu, väntar på att Emilie ska sluta, sen ska vi ses ett litet tag. Hör av mig senare!



Lägg gärna märke till armbandet. Hehe. Tänkte faktiskt visa det för Djurgårdaren Janne idag men eftersom jag inte träffade på honom fick jag tyvärr inte chansen. Men nästa gång så!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: