2009-08-31
 16:21:19

Oväntat möte

Hej, är hemma nu. Snacka om att man är räddad av gonggongen, eller "saved by the bell". Jag hade egentligen suttit kvar i skolan nu och haft spanska i en dryg halvtimme till. Gah, blotta tanken ger mig ångest. Haha! Så det var väl bara tur att vi slapp.
Imorgon slutar vi strax innan halv tolv, vet inte om jag ska göra ett nytt försök och besöka Sjöängsskolan för att hitta Janne, Martin eller Britt. Kanske jackpot och träffa alla tre? Jag får som sagt se hur jag gör. Beror också på vädret, det ser ju inte ut att bli så bra men vi får hoppas helt enkelt.


Förresten träffade jag på så mycket "gammalt" folk idag, från sexan och nian. Emma från nian har jag ju stött på ett antal gånger men vi räknar in henne ändå. Kate och Lukas ifrån nian också, på bussen. Visserligen har jag träffat på Kate ett antal gånger också men ja. Sen Patrik från sexan! Honom har jag inte träffat sen dess. Förstår ni hur lång tid det är? Helt sjukt. Vi bytte nummer och ska försöka att hitta varandra nu i skolan. Han går på Didaktus som bara ligger två våningar ovanför min skola, så det är väl inte svårt.


Jaha... så vad ska jag hitta på nu då? Tror jag ska jobba lite med träningsprogrammet eftersom jag inte kom så långt i skolan. Sen får jag se. Vi hörs senare!


Sandra

Min helg var jätte bra, blev myskväll på fredagen och fest på lördagen :)

Hur var din helg? :)



PUBLICERAT: 2009-08-31, 18:15:52 | URL: http://lillsazza.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: