2009-08-12
 16:39:30

Shopping på g - dock inte kläder

God eftermiddag!
Tog mig en sväng till Högdalen med brorsan för att köpa lite presenter till mamma som fyller 40 på lördag. Tänkte att vi kanske skulle slå på stort, men det tillät tyvärr inte plånboken, så vi fick anpassa oss efter den. Vi lyckades ändå få tag på en del grejer, men eftersom det finns en minimal risk att mamma läser min blogg, så tänkte jag avslöja presenterna efter den femtonde istället. Ni får hålla er, hehe.


Vädret är såklart ostabilt, som det brukar. Först är det fint, sen tror man att det ska regna, sen klarnar det upp lite, och sen tillbaks till halvmolnigt. Skumt.
Så räknat med idag börjar jag skolan om fem dagar. Innan dess måste jag köpa en kalender och ett anteckningsblock. Satsar på dessa två, riktigt söta, från Ordning & Reda.




Hela månadspengen går väl åt dessa två sötnosar. Kalendern kostar hela 249 :-, och anteckningsblocket går väl på ungefär samma summa, kanske lite mindre... Kanske borde tänka lite på att spara pengar, men man hittar inte mycket snyggare kalendrar än såna här. Jag får se hur jag gör, i vilket fall som helst kommer jag nog få ett bra köp.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: