2009-08-06
 00:46:48

Keep your fingers crossed

Hallå.
Under kvällen började jag känna mig lite bättre, tur det. Det enda som ligger kvar är torrhostan och lite halsont. Resten är som kaputt - däribland den envisa huvudvärken. Det lönar sig att leva på tabletter ibland, faktiskt.
Okej, så ikväll har jag mest bara levt som en zombie. Eller nja, hela dagen, i stort sett.


Imorgon ska jag se till att känna mig bättre och ta mig ut. Om det är fint väder, alltså. Annars blir det väl till att se film, eller se Family Guy-maraton. Har hittat en jättebra hemsida där man kan se gratis avsnitt, klicka bara här så kommer du dit. Det finns även en liknande fast för The Simpsons, och den hittar du här. Där kommer jag väl troligtvis hänga om det inte bir så att jag är ute. Hoppas på det senare alternativet, klarar fan inte av att sitta inne något mer.


Nej, tror jag ska försöka sova. Annars bloggar jag. Men räkna inte med det. ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: