2009-08-26
 17:51:35

Ångest, snygg dator!

Gah! Jag vill ha den här. Skitsnygg dator. Alicia har en sån här. Och jag är kär i den! Perfekt bloggdator. Perfekt skoldator över huvud taget. Mycket lätt att ta med sig då denna Samsung NC10 endast är 10.2 tum. Bra dator, skönt tangentbord.




Visst är den söt? Däremot ligger det lägsta priset på 3990 kr, dyraste ligger på 5295 kr! Wow. Otroligt att det kan finnas såna stora skillnader.


Förresten... visst märks det att jag gillar rosa? Haha! Bloggdesignen förut var ju rosa. Min webbläsare är rosa (Firefox är så jäkla bra där man kan anpassa typ allt, så jag har ett rosa tema där, hihi), förra telefonen var rosa, mitt Game Boy SP är rosa (jag är lite av en spelnörd ibland faktiskt) och mina tofflor är rosa. Crazy.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: