2009-04-26
 20:46:54

Kycklingsallad på Robbans

Hej på er.
Jag och F satt och pluggade lite grann efter frukost, sen såg vi teve och bråkade med Anders som precis kommit hem från ett innebandyläger. Trevligt med lite bråk sådär på morgonkvisten.
Vid två satt jag och F på Robbans med en varsin kycklingsallad, nybakt bröd och ett stort glas vatten.


Jag vet att du är suktad *fniss*. Det var nog den godaste kycklingsallad jag ätit, kostade dock 69 kronor så jag hade bara råd med en vatten till maten... men det var värt det.

Jag kom hem vid sex, jobbade lite med SO:n och sen åt vi middag. Ikväll... okej, klockan är nio snart och det är inte långt kvar tills jag ska sova. Så jag har inga andra planer för kvällen än att bara ta det lugnt, finslipa på min religion, sova.
Sen har vi måndag imorgon: SO/SV, lunch, matte, engelska, gympa. ÅH, GYMPA, RÄDDA MIG!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: