2009-04-23
 22:57:43

Sleepy

Jag ångrar mig, skriver sista inlägget nu istället.
Det blir ganska kort, men det får ni stå ut med, jag skriver nog mycket mer imorgon.
Usch, jag såg nyss ett klipp på YouTube där Chris Crocker sitter och lägger en kabel och detta är samtidigt hans aktuella samtalsämne medan han lyckas filma sig själv; att man ska vara stolt över att man bajsar. Nja, jag vet inte riktigt det där om att filma sig själv medan man snackar om det. Vissa saker ska man nog hålla för sig själv... eller?

Och varför skulle man skämmas över det? Visserligen finns det några tokiga brudar runtomkring som ibland förnekar lite fegt att de faktiskt kan gå och bajsa ibland. "Nej, sånt gör jag inte. Det har jag aldrig hört taaaalas om. Vad är det för något?" Hihi, gamla fisförnäma tanter. Ni är så gulliga så. Men det är inte fel att tömma kroppen på det man stoppat i sig. Det är ett skönare sätt att banta på.
Haha, se på fan. Vem är det nu som pratar om bajs?
Tur att jag inte la upp något klipp på det också.

Godnatt allihopa!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: