2009-04-29
 17:17:29

Onsdag eftermiddag

Hej allihop!

Det har varit en kort skoldag idag, började dock med långpass i SO/Svenska med Janne, som började halv nio och slutade egentligen elva men man fick sitta kvar till halv tolv då vi fick lunch ute på skolgården, korv med bröd och apelsin- eller äppeljuice. Efter det gick vi in i matsalen och såg på cabarén! Det fanns en del höjdpunkter; Mattis dans, Simons sång och Linnéas bitska humör.

En timme senare återvände vi till verkligheten och gick för att ha slöjd. Håller på att sy en axelbandsväska nu med världens coolaste mönster; svartvita rutor! Egentligen skulle den blivit svart på utsidan och med de svartvita rutorna inuti, men det blev lite fel så det blir tvärtom nu. Men inte blir den fulare för det inte. Det blir nog bra!

Så efter slöjden gick jag och Elin hem, stod utanför Örbyskolan och pratade ett tag och rätt som det var klev Jesper av bussen tio meter bort. Vi stod kvar ett tag och pratade, men sen gick jag hem och gjorde brorsan sällskap. Han ska iväg och klippa sig nu... han tänkte se ut som denna kille:



Jag vet inte om jag ska stötta honom eller ställa mig på andra sidan med armarna i kors. Jag gillar inte Cristiano Ronaldo. Han är lite för sliskig för min smak... Hoppas det blir bra i alla fall.


Anonym

ah, han är inte lite nådig! :D



PUBLICERAT: 2009-04-29, 20:11:00 | URL: http://mariiette.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: