2009-04-22
 21:39:18

Hektiskt

Hej!
Jag har verkligen inte haft tid till att blogga idag. Först var jag i skolan till kvart över ett, drog hem till F och pluggade. Glömde dock bort att jag skulle handla skor idag, så Jesper ringde och påminde mig, så slängde jag mig på bussen, och så åkte vi till Farsta. Vi gick runt inne på Stadium ett bra tag tills i alla fall jag hittade ett par jättesnygga vita Puma-skor med guldränder på sidan. Sen gick vi in på InterSport och Jesper fann sina älsklingar där. Efter detta gick vi in på Burger King och åt middag, åkte hem för att fika med farmor och farfar.

De drog för kanske en halvtimme sen, och sedan dess har jag suttit och pluggat matte med F över telefon. Vi har NP imorgon, den första och andra delen i matte. Dessutom fyller Johan 16, så det blir väl en fin födelsedagspresent, haha. Vi ska efter nationella provet dra iväg till Naturhistoriska Riksmuseet och kolla runt lite om "den mänskliga resan". Så länge det inte är fullsmockat med folk blir det väl okej. En sak jag inte klarar av är att stå inklämd bland en massa människor och stå stilla ett bra tag. Jag har klaustrofobi och såna situationer gör mig helt galen och får svårt att andas. Inte kul att leva med.

Dagen har inte varit vidare händelserik, tyvärr. Måste nog plugga vidare nu innan jag somnar. Hörs imorrn! ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: