2008-09-06
 21:39:52

Lördag - fast det känns ju faktiskt som söndag...

Imorse vaknade jag vid halv tio kanske, eller nja - första gången vid sju kanske. Men jag och Fredrik gick upp vid tio, satt vid datorn ett tag och sen åt vi frukost. Mamma behövde busskortet så strax efter frukost fick jag dra och jaga bussen - men jag missade den såklart. Satt och väntade i tjugo minuter på nästa i regnet, sen rullade bussen in. Mamma mötte mig vid bussen och så gick hon till Örbyskolans busshållplats för att åka åt det motsatta hållet jag kom från. Jag gick hem, satte mig och tog det lite lugnt.

Igår kväll gick vi och åt på grillen i Östberga. Grabbarna verkade vara konstigt klena, de åt nästan ingenting av sina pizzor - och de grabbarna jag satt med brukar vanligtvis äta mycket mer än så. Anyway så gick vi därifrån vid sju kanske, och då satte vi oss på Fredriks rum och såg först på filmen "300", sen när den slutade vid nio såg vi på "Die hard 4.0". Även om jag inte var sådär galet intresserad satt jag där med dem (spelade mobilspel, skickade sms, men what the hell - jag satt ju där i alla fall).
Sen drog killarna hem vid halv tolv ungefär, vi satt uppe ett tag och såg på teve men det blev inte länge, jag var så himla trött så jag gick och la mig, sen kom Fredrik och la sig efter ett tag.

Idag har jag varit med Emilie, sett på när hon slagit in en massa paket till Jeanette som fyller 19 imorrn. Mest "hemma"-saker, saker man har i huset, köket och så. Vi rullade chokladbollar och maratontittade på "Girl meets cowboy" på TV3, sen vid sju drog jag hem för att äta.
Ikväll har jag inte gjort sådär jättemycket, suttit hemma och så. Imorrn har jag inga planer på att hitta på något, så slå en pling om du vill göra mig sällskap. Ha en trevlig kväll. :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: